Haish....semenjak 2 minggu yang lalu, perasaan ni cam nak GILA ja. Aku suka dia ka?? Haishhh..

pelik sungguh xtahu nak kata macamnana. Xkan angau kot.

Kalo cakap pasal angau tetiba teringat ayat yang abah slalu kata. "Taik telinga pun kata kaya, taik gigi pun kata mentega" kalo dah angau. Haish.

Perasaan ja kot. Aku ni kadang2 duk jauh GILA ckit...mereng pun cam ada gak. Xtau nak beza perasaan cinta atau x. Pelik la. Aku suka dia ka?? kami keluaq sama2...mula2 tak rasa apa pun masa dia duk cita pasal xbf dia. Tapi lama2 rasa nyampah pun ada. Slalu la kami kongsi2 pasal kisah hidupa kami. Ya la...nama pun kawan baik.

Takkan aku jatuh cinta kat dia kot. Tak mungkin kan?? Tapi awat duk ingt kat dia??? setan banyak sungguh dalam kepala...merapu aihhh...Tapi tu la...dia slalu DENGAQ bila saya bercakap dan saya juga melakukan sebaliknya.

La ni duk guna panggilan Bee dan Honeydew...tapi semua tu main2 ja....tapi bila dah 2 minggu duk panggil ni..dah xselasa nk panggil "ko" "aku" dah. Haishhh..pelik.

Ada satu hari tgh drive dari Ras Laffan balik Apartment tetiba ja teringat dia. Pastu senyum sorang2..pelik gila kan?? Peristiwa yang aku teringat tu...adalah ya...bila dia kami ngah bercakap ngan kawan2...masa tu aku sedang cakap, pas2 kawan aku nyampuk..aku xsempat nak habis cakap...pas2...bila kawan aku habis cakap..dia tanya balik..apa yg aku nk cakap tadi. Concern kan??

Dia mmg la macam tu dengan semua orang. Cuma makin hari makin selesa. Selama disini....bila aku down ja...dia yg bg semangat. Aku suka kat dia sbb dia support aku ka....atau pun aku mmg IN LOVE ngan dia....arghhhhhhhhhh..pelik sungguh.

Balik Malaysia ni cam nak ajak dia pi dating...mau ka dia. Blasah ja la. Pasrah dan redha. Kalo dia tolak masa tu....dah la ajak face to face.....erhmmm mesti rasa cam dia bg penerajang depan muka. Apa leh buat, kena la berani terima risiko. Hehehehe.

Apa ja la....

Buat masa la ni aku tahu dia suka:
1-Krusher KFC Mocha.
2-Enjoy nonton teater.
3- Brownies ngan aiskrim kat secret recipe
4- Suka bergaya...hahaha

Dah2...gila pelik kelakuan saya skarang. Nak muntah hijau dah baca kelakuan sendir....MERENG

3 comments:

try laaa.. bila lagi... terlepas kempunan kot..
lgpon xrugi kalau cuba kan kan kan??? hehe

pape pon gudluck bro!!!

hahaha...cuba try test tgk...hahaha

haha.. 3-3 maksud yang sama...
cuba la try test.. haha

Post a Comment

About this blog

It all about me and incident or event that happen around me. Or everything that i want to express. All the idea and xpression com REAL from me and my self.
Hazley Jamaludin

Total Pageviews

Popular Posts